Arbetslöshet

Jag tänker på de vardagar då jag på väg till mitt arbete går genom centrum, längs med tunnelbanespåret och upp till perrongen. Klockan brukar vara något över sju, ibland åtta, och gatorna ter sig ödsligt tomma. Inget tal om någon rusning i kollektivtrafiken - jag kan få en hel vagn för mig själv om jag vill. Här ute är vi få som har ett arbete att åka till om morgnarna...

Anna:

haha, jaa! Aftonbladet.se :)

2007-11-11 @ 18:38:28
mojsan:

Nej jag vet! Men har hjärtklappning ganska ofta. Men som sagt, behöver inte bero på något. Hjärtat vill bara jävlas lite ;)

ha en bra kväll!

Anna:

Tack ska du ha!!!
Aa man ska vara glad att man har ett jobb! =)

2007-11-11 @ 20:54:52
Olivia:

Du skriver verkligen mycket du! Ovanlig blogg har du, fortsätt såhär så har du i alla fall en trogen läsare :)

2007-11-11 @ 21:22:29
Felicia:

svar: tack så hemskt mycket!

2007-11-11 @ 21:47:43
URL: http://ettf.blogg.se

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig!

URL:


Kommentar:

Trackback