Förortsfördomar?

Efter att ha fått en kommentar där ordet förortsfördom användes vill jag förtydliga att det jag skriver inte är några fördomar jag har utan reflektioner av den värld jag själv lever i. Som jag skrev i mitt allra första inlägg så är det mycket som händer här ute som ingen tycks veta om eller för den delen vill veta av.

Tack så väldigt för era kommentarer, de sporrar mig till att berätta ytterligare.


Ellen:

Då är det väl antagligen bäst att jag förtydligar att det jag mest tänkte på, trots att jag kanske formulerade det fel, var för de som inte bor i förorten utan bor i glassiga city, att de får se hur det ser ut i den vanliga förorten ( har inte kunnat klura ut än vart denna är belägen ) samt kanske att de kan eliminera några av sina fördomar.

2007-11-11 @ 19:23:46

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig!

URL:


Kommentar:

Trackback