Ond bråd död

Det är inte sällan tanken om att jag kanske framstår som en mytoman slår mig. Jag har en stor bekantskapskrets, är en öppen och ärlig människa samtidigt som jag mer än gärna lyssnar till vad andra har att berätta. Lägg även till ett fotografiskt minne och du har mig i ett nötskal. Jag kan berätta de mest underliga historier men skulle aldrig få för mig att ljuga såvida det inte handlar om att försköna vissa detaljer vilka jag bedömer inte skulle passa kräsmagade. Aldrig någonsin har jag fått sagt till mig att jag verkar fara med osanning, men då jag inte är speciellt godtrogen kan jag ofta tänka att "skulle jag möta mig själv finns det nog en risk att jag skulle finna en hel del i historierna otroligt". Nåväl.

Ni minns att jag skrev om jag fått nys om att en bekant hittats död, mördad?
Hans hals var uppskuren och genom skärsåret hade man dragit ut hans tunga. Ögonen var utpetade och i munnen hade man stoppat in hans avskurna penis. Kroppen hade även ett antal kulhål. Även om snubben inte var någon jag kände väldigt nära så tar det emot var gång jag tänker på vad som hänt.

Ni läsare; håll er undan från kriminella gäng!

frida:

äh fyfan. vidrigt!

Tobias:

Svar: Ska titta där då
:D

2007-11-22 @ 14:15:39
Christine:

Svar: Ja verkligen. 26 och bor hemma? Då är man nog lite för skyddad... och framförallt bekväm! 16 kan jag personligen tycka är för tidigt... men klarar man det så är de ju bra. Alla mognar ju olika snabbt. Själv var jag nog inte mogen att flytta hemifrån så tidigt... men vid 19-års ålder är ganska bra. Eftersom jag gick i gymnasiet fortarande då så betalade min pappa min hyra, mat och el. Men sen har det funkat okej. man lär sig att ta ansvar och framförallt självständighet. jag är tacksam mot min pappa att han lärt mig att ta hand om mig själv. :-)
Tack för din smarta kommentar och ha en fin fredag!

2007-11-23 @ 10:41:20
Christine:

Håller med dig helt och hållet! Min mamma ville inte att jag skulle flytta hemifrån, men eftersom vi bara bråkade och min pappa skulle flytta till annan ort(ingen idé att flytta mitt i 3 året på gymnasiet) så fanns det ingen annan lösning. Så hon är ju den som säger så "Det vore mysigt att ha er hemma". Hon har t o m föreslagit att jag ska sova över när jag varit där på middag etc. Haha, så hon är verkligen överbeskyddande! Men hon har ingen man, så det är nog pga lite ensamhet. Det är en trygghet att ha barnen hemma. Men det funkar ju inte i längden. Ska man bo hemma tills man gifter sig då eller?
Det finns ju alltid lösninger och beroende på vilken stad ma bor i så är det inte helt omöjligt att få lägenhet....bara man vill så går det!
Bara det att de lösningarna för din vän kommer ju alltid vara att flytta hem till mamsen och papsen. Istället för att ta tag i sitt liv. :-)

2007-11-23 @ 11:05:44
Natta:

jag vet att man kan hitta lätt info på de sidorna därför utgav jag inte det. dock har jag inte birthday men ratsit hatar jag starkt pga att de visar sånt.

2007-11-23 @ 20:37:08
URL: http://naaatha.blogg.se
Natta:

jag förstår dig nu men jag är försiktig, kan inte vara mer försiktig. jag köper längre inte från nätet även om det bara var från H&M, jag handlar inte med kort på icke "kända" ställen om man nu kan säga så. Så länge jag håller i kortet och drar så mår jag bra. Fick även ett tips av polisen att ta bort CCV numret vilket jag gjort så att ingen kan läsa av det. jag som ändå har ett bra sifferminne kommer ju ihåg det.
Jag tar åt mig väldigt negativt när någon skriver om varför jag inte vill skriva om åldern, när någon nämner om bedrägeriet och att jag klagar hela tiden. Det var därför jag såg din eller dina kommentarer som negativa. Förstår att du vill hjälpa men med vad? Är du polis? För inte ens polisen kan ju hjälpa mig med råd. Jag ger ju inte ut något. Expressen gör det och jag kan inte göra något åt det nu. Tyvärr.

2007-11-23 @ 22:25:49
URL: http://naaatha.blogg.se
stina:

Var har du tagit vägen? Vill läsa mer om den hemliga förorten!

2007-11-29 @ 18:03:19

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig!

URL:


Kommentar:

Trackback