Nu börjar vi

En gång blev jag tillsagd att jag borde skriva en bok om alla förortstankar och historier jag samlat på mig genom åren. Det är mycket som händer här ute som ingen tycks veta om eller för den delen vill veta av. Jag tycker om att skriva men kände att "en bok" vore för ambitiöst så här sitter jag nu framför min nystartade blogg och funderar över hur detta skall fortgå. Jag är inte den som är blyg av mig utan öppnar mig gärna både i tal och text. Dock kan jag finna det svårt att påbörja något nytt; hur går man tillväga för att ge ett gott första intryck?

Jag hälsar er välkomna till min förort!

frida:

Hej! Välkommen till bloggvärlden då! Har redan lagt till dig i mina favoriter eftersom jag är himla nyfiken på vad du har att skriva om förorten! =) best of luck! Frida

Förortsbo:

Frida: Det känns härligt att höra att jag har trogna läsare innan ens en dag har hunnit passera sedan bloggstart.

Tack och välkommen!

2007-11-10 @ 22:28:11

Kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig!

URL:


Kommentar:

Trackback